Zwroty i reklamacje

         Bed Lux s.c. jest producentem towarów ze swojej oferty .. Istnieje możliwość zgłoszenia roszczenia w ramach gwarancji w salonie należącym do firmy Bed Lux s.c. lub adres e-mail : reklamacje@bedlux.pl

Proces reklamacji zależy od wyboru przez klienta podstawy prawnej dochodzonych roszczeń:

  • gwarancja producenta (rozpatrzenie i realizacja reklamacji w terminie i na zasadach ujętych w karcie gwarancyjnej)
  • lub rękojmia sprzedawcy z tytułu wad (przebieg procedury zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta).

Sprzedający odpowiada za wady fizyczne zakupionego Towaru na zasadach określonych w Ustawie z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

Reklamacje wynikające z naruszenia praw klienta należy kierować na adres: reklamacje@bedlux.pl

Zobowiązujemy się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni. W przypadku, gdy termin ulega wydłużeniu, poinformujemy klienta o dokładnej dacie rozpatrzenia reklamacji. Zastrzegamy, że termin rozpatrzenia reklamacji (do 14 dni) nie jest terminem realizacji.

W przypadku nie uznania reklamacji, klient zostanie powiadomiony o stanowisku sklepu pisemnie w terminie do 14 dni z podaniem uzasadnienia decyzji. Brak takiej informacji w podanym terminie oznacza uznanie reklamacji i jej realizację.

Aby rozpocząć procedurę reklamacji, należy pobrać specjalny protokół reklamacji wypełnić go i złożyć w sklepie , w którym dokonano zakupu lub w przypadku zakupów internetowych na adres  e-mail: reklamacje@bedlux.pl

 


Tę stronę możesz zmieniać tutaj:
Panel administratora > Zawartość > Strony informacyjne > Zwroty i reklamacje

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl