Promocje
KOMODA TAPICEROWANA PREMIUM
KOMODA TAPICEROWANA PREMIUM
1 499,00 zł 1 399,00 zł
szt.
SZAFKA NOCNA MILOS
SZAFKA NOCNA MILOS
599,00 zł 499,00 zł
szt.
PUFA STAL NIERDZEWNA GUSTO
PUFA STAL NIERDZEWNA GUSTO
799,00 zł 699,00 zł
szt.
ŁÓŻKO TAPICEROWANE PARIS
ŁÓŻKO TAPICEROWANE PARIS
1 009,00 zł 809,00 zł
szt.
Materac NEW YORK STANDARD
Materac NEW YORK STANDARD
1 050,00 zł 840,00 zł
szt.
Materac MONTANA STANDARD
Materac MONTANA STANDARD
990,00 zł 799,00 zł
szt.
Materac OKLAHOMA STANDARD
Materac OKLAHOMA STANDARD
915,00 zł 732,00 zł
szt.
Materac FLORYDA STANDARD
Materac FLORYDA STANDARD
860,00 zł 602,00 zł
szt.
ŁÓŻKO TAPICEROWANY PRESTIGE
ŁÓŻKO TAPICEROWANY PRESTIGE
769,00 zł 669,00 zł
szt.
ZAGŁÓWEK MERCURY
ZAGŁÓWEK MERCURY
269,00 zł 199,00 zł
szt.
ŁÓŻKO TAPICEROWANE GLAMOUR
ŁÓŻKO TAPICEROWANE GLAMOUR
1 159,00 zł 999,00 zł
szt.
ŁÓŻKO TAPICEROWANE CYPR
ŁÓŻKO TAPICEROWANE CYPR
613,00 zł 499,00 zł
szt.
Zwroty i reklamacje

         Bed Lux s.c. jest producentem towarów ze swojej oferty .. Istnieje możliwość zgłoszenia roszczenia w ramach gwarancji w salonie należącym do firmy Bed Lux s.c. lub adres e-mail : reklamacje@bedlux.pl

Proces reklamacji zależy od wyboru przez klienta podstawy prawnej dochodzonych roszczeń:

  • gwarancja producenta (rozpatrzenie i realizacja reklamacji w terminie i na zasadach ujętych w karcie gwarancyjnej)
  • lub rękojmia sprzedawcy z tytułu wad (przebieg procedury zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta).

Sprzedający odpowiada za wady fizyczne zakupionego Towaru na zasadach określonych w Ustawie z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

Reklamacje wynikające z naruszenia praw klienta należy kierować na adres: reklamacje@bedlux.pl

Zobowiązujemy się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni. W przypadku, gdy termin ulega wydłużeniu, poinformujemy klienta o dokładnej dacie rozpatrzenia reklamacji. Zastrzegamy, że termin rozpatrzenia reklamacji (do 14 dni) nie jest terminem realizacji.

W przypadku nie uznania reklamacji, klient zostanie powiadomiony o stanowisku sklepu pisemnie w terminie do 14 dni z podaniem uzasadnienia decyzji. Brak takiej informacji w podanym terminie oznacza uznanie reklamacji i jej realizację.

Aby rozpocząć procedurę reklamacji, należy pobrać specjalny protokół reklamacji wypełnić go i złożyć w sklepie , w którym dokonano zakupu lub w przypadku zakupów internetowych na adres  e-mail: reklamacje@bedlux.pl

 


Tę stronę możesz zmieniać tutaj:
Panel administratora > Zawartość > Strony informacyjne > Zwroty i reklamacje

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl